SZS: Ružičasta stvarnost Vojvodine

VIDEO K9: Političke partije i pokreti okupljeni u "Savezu za Srbiju" organizovale juče konferenciji za medije ispred zgrade RTV-a u Novom Sadu sa namerom, kako je navedeno, da upozore na to da javna medijska ustanova "Radio-televizija Vojvodine" više nije javni medijski servis već još jedno glasilo vladajućeg režima. Urednički kolegijum Radio - televizije Vojvodine odbacio je ove optužbe kao neosnovane, neistinite i iznete sa ciljem da nanesu šteta Javnom servisu.

466

Savez za Srbiju je na konferenciji za novinare održanoj ispred upravne zgrade RTV upozorio na to da, kako je saopšteno, ta medijska kuća više nije javni medijski servis svih građana Novog Sada i Vojvodine, već aktuelne vlasti i njenih pristalica.

Predsednik Pokreta za preokret i jedan od osnivača “Saveza za Srbiju” prof. dr Janko Veselinović pozvao je urednike i novinare RTV-a da javno kažu da li su, kako je rekao, oteti od strane režima i optužio medijski servis Vojvodine da ne informiše o stvarnim prilikama i životu u pokrajini.

“Ni jedne reči ni jednog slova o onome što misle građani Vojvodine koji imaju drugačije mišljenje od režima i od onoga što im serviraju iz Beograda”, rekao je Veselinović.

Direktan povod za obraćanje javnosti bilo je formiranje “Saveza za Srbiju” pre dva dana u Novom Sadu i verbalni napad na aktiviste ovog opozicionog saveza koji su delili propagandni materijal, o čemu, kako je istaknuto, javni medijski servis Vojvodine i ostala javna glasila nisu izveštavali.

“Siguran sam da su se naši aktivisti dali isprovociratida bi to bila udarna vest. E zbog toga smo mi ovde danas i zbog toga ćemo nastaviti da tražimo da javnio servis RTV isponjava svoje obaveze, a vaša obaveza je građane informišete šta se dešava na teritoriji Vojvodine i Novog Sada”, naveo j eprof. dr Veljko Krstonošić, predsednik Gradskog odbora DS u Novom Sadu.

Potpredsednik Narodne stranke prof. dr Svetozar Čiplić je takođe osudio jučerašnje verbalne napade i pokušaje da se izazovu sukobi u centru Novog Sada i naglasio da bi “pravi javni medijski servis” o tim događajima nesumnjivo obavestio javnost na objektivan i profesionalan način.

“Od jednog javnog servisa koji treba da informiše sve građane Vojvodine zapravo kao da se pravi jedna ružičasta stvarnost. To već imamo. RTV pripada građanima Vojvodine i Srbije, tako mora da se ponaša i tako mora da izveštava. Nije ovo 1984. Orvelova, pa što nije objavljeno nije se ni desilo”, naveo je Čiplić.

Urednički kolegijum RTV u svom saopštenju odbacio je sve optužbe iznesene na ovom skupu kao neosnovane, neistinite i iznete sa ciljem da nanesu štetu Javnom servisu.

“Sam rečnik i izbor mesta održavanja pomenutog skupa predstavlja najočigledniji politički pritisak na rad naše medijske kuće, a sve što je tom prilikom izrečeno u suprotnosti je sa istinom”, saopšteno je iz RTV-a.

Iz RTV su, kako su naveli ‘čelnike novosadskog ogranka te političke tvorevine” podsetili da je lider Saveza za Srbiju, Vuk Jeremić bio jedini gost u polusatnoj emisiji emitovanoj pre deset dana, te da su u programima ove medijske kuće prethodnih meseci gostovali prvi ljudi većine stranaka članica Saveza za Srbiju.

U saopštenju RTV-a je zaključeno daće taj medijski javni servis ispunjavati i ubuduće sve svoje zakonom propisane obaveze, u skladu sa, profesionalnim normama novinarskog posla i funkcijom javnog servisa, a sa ciljem istinitog i potpunog informisanja, kako kažu, njihovih gledalaca.

POSTAVI ODGOVOR

молимо унесите свој коментар!
овдје унесите своје име

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.